Buradasın
Excelde farklı sheetler arası formül nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de farklı sayfalar arası formül oluşturmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- SUM Fonksiyonu: Farklı sayfalardaki aynı hücredeki değerleri toplamak için kullanılır 2. Formül şu şekilde yazılır:
=SUM(Sheet1!A1, Sheet2!A1)
2. - 3D Referans: Aynı hücre konumuna sahip çok sayıda sayfada veri varsa kullanılır 2. Formül örneği:
=SUM(Sheet1:Sheet5!A1)
2. - Sayfalar Arası Bağlantı: Ana sayfada her hücreye
=SheetX!A1
şeklinde bağlantı verilir ve bu bağlantılar yardımcı hücrelerde toplanarak veriler güncellenir 23. - Power Query: Tüm sayfalardaki verileri içe aktarıp birleştirerek dinamik raporlar oluşturmayı sağlar 2.
Sayfa isimleri değişirse formül çalışmaz ve hata verir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: