Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SEM analizi, arama motoru pazarlaması (SEM) faaliyetlerinin etkinliğini değerlendirmek ve optimize etmek için yapılır 13. Bu analizin faydaları şunlardır:
- Hedef Kitleye Ulaşma: SEM, doğru anahtar kelimelerle arama yapan kullanıcıların karşısına çıkarak hedef kitleye ulaşmayı sağlar 23.
- Maliyet Etkinliği: Belirli bir bütçe ile başlayarak maliyet etkinliği sağlar ve sadece tıklama yapıldığında ödeme yapılır 34.
- Konum Tabanlı Hedefleme: Reklamların coğrafi konuma göre hedeflenmesini sağlayarak daha alakalı potansiyel müşterilere ulaşmayı mümkün kılar 3.
- Reklam Kampanyası Kontrolü: Kampanyaların diledikleri zaman başlatılıp durdurulabilmesini ve sonuçlarının izlenebilmesini sağlar 3.
- Marka Bilinirliği Artırma: Potansiyel müşterilerin markayı tekrar tekrar görmesi, markanın algılanan değerini ve güvenilirliğini artırır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: