• Buradasın

    Sedaş arıza bildirimi nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    SEDAŞ arıza bildirimi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • 186 Elektrik Arıza Hattı 23. Adres bilgisi verilerek kesinti nedeni ve çözüm süresi hakkında bilgi alınabilir 2.
    • SEDAŞ web sitesi 2. "Planlı Kesintiler" veya "Arıza-Kesinti Sorgulama" sekmesi üzerinden ilçe ve mahalle seçimi yaparak güncel kesinti bilgilerine ulaşılabilir 2.
    • Mobil uygulama 2. Arıza kaydı bırakılabilir 2.
    • WhatsApp hattı 12. 0 530 9 19 19 19 numarası üzerinden bildirim yapılabilir 12.
    • Müşteri hizmetleri merkezleri 2. Yüz yüze başvuru yapılabilir 2.
    Abonelik bilgileri (sözleşme hesap numarası gibi) hazır bulundurulduğunda süreç daha hızlı ilerler 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sedaş arızaları kim yapıyor?

    Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş. (SEDAŞ), arızaları yapan kurumdur. SEDAŞ, Bolu, Düzce, Kocaeli ve Sakarya bölgelerinde yaklaşık 4 milyon kişiye elektrik dağıtım hizmeti vermektedir. Ayrıca, SEDAŞ'a 186 numaralı Elektrik Arıza Hattı veya web sitesi üzerindeki arıza bildirim formları aracılığıyla arıza bildirimi yapılabilir.

    Sedaş'a şikayet nasıl yapılır?

    SEDAŞ'a şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Çağrı Merkezi: SEDAŞ'ın çağrı merkezi numarası 186'dır. E-posta: Şikayetler için SEDAŞ'ın e-posta adresi info@sedas.com'dur. Online İşlemler: SEDAŞ'ın resmi web sitesi portal.sedas.com üzerinden talep, ihbar ve şikayet formu doldurulabilir. Ayrıca, SEDAŞ'ın genel müdürlük telefon numarası +90(264) 295 85 00'dır.