Buradasın
Satış yönetimi otomasyonu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış yönetimi otomasyonu, satış süreçlerini kolaylaştırmak için teknoloji ve yapay zeka destekli araçların kullanılmasını içerir 5. İşte bazı adımlar:
- CRM ve otomasyon programı seçimi: Satış ve pazarlama otomasyonu özellikleri sunan bir CRM programı tercih edilmelidir 1.
- Potansiyel müşteri arama: LinkedIn gibi platformlarda otomatik aramalar yapılabilir 1.
- Randevu yönetimi: Randevu programları potansiyel müşterilere gönderilerek uygun zaman seçimi istenebilir 1.
- Satış çağrılarını yönetme: Çağrılar kaydedilip otomatik transkript oluşturulabilir 1.
- Görüşme yönetimi: İletişim hakkındaki bilgiler otomatik olarak CRM modülüne aktarılabilir 1.
- Raporlama: Günlük veya haftalık raporlar otomatik olarak oluşturulabilir 15.
- Müşteri puanlama: Müşteri adayları otomatik olarak puanlanarak önceliklendirme yapılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: