Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Santralde yapılan anonslar, kullanıcıyı yönlendiren ve bilgilendiren sesli mesajlar olarak adlandırılır 13. Bu anonslar arasında şunlar yer alabilir:
- Karşılama anonsu: Firmaya hoş geldiniz mesajı ve tuşlama menüsü 4. Örneğin, "Satış için 1'i, Satın Alma için 2'yi tuşlayınız" gibi 4.
- Bekleme anonsu: Bekleyen kişiye müzik eşliğinde bekleme süresi ve tahmini bekleme süresi bilgisi verilir 12.
- Mesai dışı anonsu: Şirketin mesai saatleri dışında olduğunu ve hafta içi belirli saatlerde ulaşılabileceğini belirtir 4.
- Robot operatör anonsu: Arayan kişinin tuşlamalar yaparak müşteri temsilcisiyle görüşmeden işlemlerini tamamlayabilmesini sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: