Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Santrallerde yapılan anons çeşitlerinden bazıları şunlardır:
- Karşılama anonsları 24. Örneğin, "Şirketimize hoş geldiniz. Aradığınız kişinin dahili numarasını biliyorsanız tuşlayınız. Bilmiyorsanız; Satış için 1’i, Muhasebe için 2’yi, İnsan kaynakları için 3’ü, Müşteri yetkilisine bağlanmak için lütfen 0’ı tuşlayınız" 34.
- Bekletme anonsları 24. Örneğin, "Aradığınız abone meşgul, başka bir aboneyi arayabilir ya da operatöre bağlanmak için bekleyebilirsiniz" 2.
- Aktarma anonsları 4. Örneğin, "Telefonunuzu şimdi aktarıyorum, lütfen bekleyiniz" 4.
- Bilgilendirme anonsları 4. Örneğin, "Aradığınız dahili şu anda yanıt vermiyor. Başka bir dahiliyi tuşlayabilir ya da operatöre bağlanmak için 0’ı tuşlayabilirsiniz" 4.
- Mesai dışı anonslar 4. Örneğin, "Şu anda mesai saatleri dışındayız. Bize haftaiçi her gün 09-18 arasında veya info@sessist.com e-mail adresi ile 7 gün 24 saat ulaşabilirsiniz" 4.
- Voice mail anonsları 4. Örneğin, "Şu anda mesai saatleri dışındayız. Sinyal sesinden sonra adınızı, soyadınızı ve iletişim numaranızı bırakırsanız mesai saatleri içinde size geri dönüş sağlayacağız" 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: