Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
5012 hata kodunu düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Kartın 3D Secure sistemine kayıtlı olduğunu ve çevrimiçi işlemlere açık olduğunu kontrol etmek 1. Banka mobil uygulaması veya müşteri hizmetleri üzerinden 3D ayarları gözden geçirilebilir 1.
- Tarayıcıda pop-up engelleyicileri kapatmak ve çerezleri temizlemek 1.
- İşlemi farklı bir tarayıcı veya cihaz üzerinden tekrar denemek 1.
Eğer sorun devam ediyorsa, ödeme altyapı sağlayıcısıyla iletişime geçmek gerekebilir 1.
Ayrıca, 5012 hata kodunun "geçersiz müşteri kimliği" veya "ödeme yapmaya çalıştığınız kredi kartı yasaklı listesindedir" gibi farklı nedenleri de olabilir 2. Bu tür durumlarda, banka veya ilgili kurumla doğrudan iletişime geçilmesi önerilir.
Hata kodlarının çözümü, sorunun kaynağına bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Kesin çözüm için profesyonel bir teknik destek alınması tavsiye edilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: