Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Samsung mağazasından alınan ürünlerin değişimi, ürünün kusurlu olması durumunda mümkündür. Örneğin, satın alınan telefonun dokunmatiği arızalı çıkarsa, önce cihaz servise yollanarak arıza tespiti yapılır 2. Servisin kararına göre, arıza düzeltilebilirse ücretsiz ekran değişimi yapılır; düzeltilemezse değişim veya iade işlemi gerçekleştirilir 2.
Mağazadan alınan ürünlerde genel olarak iade hakkı bulunmamaktadır, çünkü Türk ticaret kanununa göre, ayıplı ürünler dışında mağazadan yapılan peşin alışverişlerde iade hakkı tanınmaz 5. Ancak, bazı mağazalar kendi politikaları doğrultusunda müşteri memnuniyeti için daha esnek iade koşulları sunabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: