Buradasın
Robotik çağrı merkezi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Robotik çağrı merkezi, yapay zeka (AI) ve robotik süreç otomasyonu (RPA) kullanarak müşteri çağrılarını otomatikleştiren bir sistemdir 15.
Bu tür çağrı merkezleri, aşağıdaki özellikleri içerir:
- Sohbet botları ve sanal asistanlar: Basit soruları yanıtlar ve müşteri taleplerini analiz eder 23.
- İnteraktif sesli yanıt (IVR): Çağrıları, arayanın niyetine göre yönlendirir 1.
- Tahmine dayalı analiz araçları: Geçmiş verilere dayanarak müşteri ihtiyaçlarını öngörür 34.
- Doğal dil işleme (NLP): Müşteri konuşmalarını metne dönüştürür ve duygusal analizleri yapar 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: