Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
RFID (Radyo Frekansı Tanımlama) market, çeşitli sektörlerde ürünlerin ve varlıkların izlenmesi ve yönetilmesi için RFID teknolojisini kullanır 12.
RFID teknolojisinin perakende sektöründeki bazı kullanım alanları:
- Envanter yönetimi: Ürünlerin yerini ve özelliklerini gerçek zamanlı olarak takip eder, stok hatalarını azaltır 13.
- Self-checkout: RFID etiketleri ve okuyucular sayesinde daha hızlı ve temassız ödeme işlemleri sağlar 13.
- Ürün güvenliği: Hırsızlık ve yetkisiz ürün çıkarılmasını önler 23.
- Omnichannel satış: Müşterilerin ürünleri mağazadan, mobil uygulamadan veya online platformlardan satın almasını ve teslim almasını sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: