Buradasın
Render alırken hangi bağlama kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Render alırken kullanılan bağlama, grafik bağlama olarak adlandırılır 3.
Grafik bağlama seçimi için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Statik başlatma 3. Program başlatıldığında grafik bağlamasının statik olarak başlatılması gerekir 3.
- API erişimi 3. WMR'nin
StartupRemoteRendering
çağrısı yapılmalıdır 3.
Bazı grafik bağlama türleri:
- Simülasyon (SimD3D11) 3. Masaüstü uygulamalarında baş hareketini simüle etmek için kullanılır 3.
- OpenXR 3. OpenXR ile ilgili tüm API'ler için kullanılır 3.
- WMR VR başlığı 3. Bağlı olmadığında simülasyon kullanılır 3.
Render alırken kullanılan bağlama, kullanılan yazılım ve render yöntemine göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: