Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam filmlerinin süresi, içeriğe bağlı olarak değişmekle birlikte genellikle 15 ila 30 saniye arasında olmalıdır 3.
Ancak, reklam filmi süresinin belirlenmesi için aşağıdaki unsurlar da göz önünde bulundurulmalıdır:
- Hedef kitle 13. Hedef kitlenin demografik bilgileri, ilgi alanları, alışkanlıkları ve beklentileri, içeriğin başarısını doğrudan etkiler 3.
- Dağıtım platformu 1. Videonun paylaşılacağı platform, sürenin belirlenmesinde rol oynar 1.
En etkili reklam filmi süresi, 1 ila 7 dakika arasında değişebilir 1.
Reklam filmi süresi konusunda kesin bir karar almak için profesyonel bir reklam ajansına danışılması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: