Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam filmleri çekimi genellikle üç ana aşamadan oluşur: ön prodüksiyon, prodüksiyon ve post-prodüksiyon 2.
Süreç şu şekilde ilerler:
- Ön Prodüksiyon: Bu aşamada, senaryo yazımı, çekim planlaması ve ekipman seçimi gibi hazırlıklar yapılır 23. Hedef kitleye yönelik stratejiler belirlenir ve çekim için tüm detaylar organize edilir 2.
- Prodüksiyon: Çekimler bu aşamada yapılır 2. Ekip, belirlenen senaryoya uygun şekilde görüntüleri kaydeder ve gerekli sahneler tamamlanır 2.
- Post-Prodüksiyon: Çekimlerin montajı, görsel ve ses efektlerinin eklenmesi, renk düzeltme ve son düzenlemeler bu aşamada yapılır 23. Film son haline getirilir ve yayımlamaya hazır hale gelir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: