Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
RDA (Robotic Desktop Automation), masaüstü uygulamaları üzerinde otomasyon sağlayan bir teknolojidir 1.
İşe yararları:
- Tekrarlayan görevleri otomatikleştirme: Kullanıcıların manuel olarak yapmak zorunda kaldığı veri arama, kopyalama ve yapıştırma gibi işlemleri hızlandırır ve hataları azaltır 1.
- Verimliliği artırma: İş süreçlerinin daha hızlı ve tutarlı bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlar, bu da zaman ve maliyet tasarrufu sağlar 1.
- Veri güvenliğini sağlama: Otomatikleştirilmiş süreçlerde verilerin doğru şekilde korunmasını ve gizlilik politikalarına uyulmasını mümkün kılar 1.
- Kütüphane kataloglaması: Dijital bilgi kaynaklarının kataloglanması ve kullanıcılara gereksinim duydukları bilgiye erişim konusunda kılavuzluk yapar 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: