Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PDF formatında rapor hazırlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Başlık ve Kapak Sayfası: Raporun adı, hazırlayanların adı, soyadı, numarası, sınıfı, teslim tarihi ve dersi içeren bir başlık sayfası hazırlanmalıdır 35.
- Özet: Raporun ana fikrini yarım sayfayı geçmeyecek şekilde özetleyen bir bölüm eklenmelidir 5.
- İçindekiler: Rapor içindeki ana ve alt başlıkların listesini içeren bir içindekiler sayfası oluşturulmalıdır 35.
- Giriş: Konunun birkaç paragrafla tanıtıldığı bölüm yazılmalıdır 5.
- Gelişme: Konunun açıklandığı, örneklendiği, kanıtlandığı ve tartışılıp çözümlendiği bölüm yazılmalıdır 35. Bu bölümde resimler, çizimler, grafikler gibi görseller yer almalıdır.
- Sonuç: Gelişme bölümünde işlenen konunun sonuca bağlandığı kısım yazılmalıdır 35.
- Kaynakça: Raporda kullanılan tüm kaynaklar bu bölümde listelenmelidir 35.
- Ekler: Raporu destekleyen, daha önceki bölümlerde verilemeyen bilgiler bu kısımda yer almalıdır 35.
Adobe Acrobat kullanarak PDF raporu oluşturmak için ise şu yöntemler izlenebilir:
- PDF'ye Dönüştür Aracı: Acrobat'ta "Tüm araçlar" menüsünden "PDF'ye dönüştür" seçeneğini belirleyerek dosyayı PDF'ye dönüştürebilirsiniz 1.
- Dosya Sürükleme: Windows Gezgini veya macOS Finder'da bir veya daha fazla dosyanın simgesini seçip Acrobat uygulama simgesine sürükleyerek dosyaları PDF'ye dönüştürebilirsiniz 1.
- Panodan PDF: macOS veya Windows'daki uygulamalardan kopyaladığınız metin ve görüntüleri PDF'ye dönüştürmek için "Oluştur" menüsünden "Panodan PDF" seçeneğini kullanabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: