Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Quality as a Service (QaaS) çalışması, kuruluşlara kalite yönetimi hizmetleri sunan bulut tabanlı bir model üzerinden gerçekleşir 1. Bu hizmetler şunları içerir:
- Kalite Güvencesi (QA): İş süreçlerinin kalite standartlarına uygun olarak tasarlanması ve uygulanması 13.
- Kalite Kontrol (QC): Ürün ve hizmetlerin düzenli olarak kontrol edilmesi ve test edilmesi 13.
- Uyum Yönetimi: Ürün ve hizmetlerin ilgili endüstri düzenlemelerine ve standartlara uygunluğunun sağlanması 13.
- Sürekli İyileştirme: Müşteri ve paydaş geri bildirimlerinin analiz edilerek süreçlerin iyileştirilmesi 13.
Faydaları:
- Operasyonel Verimlilik: Süreçlerin standartlaştırılması ve verimsizliğin azaltılması 1.
- Ürün ve Hizmet Kalitesi: Hata ve kusurların azaltılması, yüksek kaliteli çıktıların sağlanması 12.
- Maliyet Tasarrufu: Yeniden işleme ve atık maliyetlerinin düşürülmesi 1.
- Müşteri Memnuniyeti: Tutarlı bir şekilde yüksek kaliteli ürünler ve hizmetler sunarak müşteri memnuniyetinin artırılması 12.
Uygulama Zorlukları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: