Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
QM (Kalite Yönetimi) geçilirse, yaniQM süreçlerinin etkin bir şekilde uygulandığı bir ortamda, aşağıdaki olumlu sonuçlar elde edilir:
- Müşteri Memnuniyeti: Uzun vadeli başarı için tüm organizasyonun süreçlerinin, ürünlerinin ve hizmetlerinin geliştirilmesi sağlanır 1.
- Hata Yönetimi: Hata yönetimi için yapılandırılmış bir yaklaşım benimsenir ve yüksek riskli sorunlar düzgün bir şekilde ele alınır 1.
- Verimlilik: QC (Kalite Kontrol) ve QA (Kalite Güvence) süreçlerinin entegrasyonu ile daha az kusur ve yeniden çalışma ihtiyacı azalır 1.
- Yasal Uyum: Mevzuata uygunluğun sürdürülmesi ve sürekli iyileştirmeler yapılabilmesi sağlanır 1.
- Araç Muayenesi: Araç muayenesinden geçmek, aracın trafikte güvenli ve yasal bir şekilde kullanılabileceğini gösterir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: