Buradasın
Ptt satıcı paneli nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT Satıcı Paneli iki farklı şekilde kullanılabilir: PTT Akıllı Esnaf Sanal POS ve PTT Kapıda Ödeme sistemleri üzerinden.
PTT Akıllı Esnaf Sanal POS kullanmak için:
- Başvuru: PTT Akıllı Esnaf web sitesi üzerinden "Hesap Oluştur" seçeneğine tıklayarak şirket veya bireysel satıcı seçeneklerinden birini seçip gerekli bilgileri girin ve aktivasyon bildirisine tıklayarak üye olun 13.
- Gerekli Belgeler: Üyeliğiniz sonrası sizden istenecek belgeleri PTT Akıllı Esnaf ile paylaşın 1.
- Sözleşme: Son olarak gönderilecek sözleşmeyi imzaladıktan sonra PTT Akıllı Esnaf Sanal POS çözümünü kullanmaya başlayın 1.
PTT Kapıda Ödeme sistemi için:
- Anlaşma: Satıcı sıfatındaki kişilerin vergi mükellefi tüzel kişi olması ve PTT bölge müdürlüklerine giderek şirket bilgileri ve kimlik belgesi ile başvuru yapması gerekir 2.
- Posta Çeki Hesabı: Başvuru aşamasında PTT'de posta çeki hesabı açılması istenecektir 2.
- Ödeme Süreci: Satıcı, PTT Kargo ile anlaşma yaptıktan sonra müşterilerinden kapıda ödeme seçeneği sunabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: