Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) hesabı almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Online başvuru: PTT KEP Online Başvuru sayfasından ön başvuru yapılır 15.
- Belgelerin teslimi: Başvuru için gerekli belgeler hazırlanır ve bir kısmının matbu olarak teslim edilmesi gerekir 15.
- Şubeye gitme: Ön başvuru sonrasında PTT şubelerine gidilerek işlem tamamlanır 5.
Başvuru için gerekli belgeler:
- Nüfus cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi gibi fotoğraflı ve kimlik yerine geçen, üzerinde T.C. Kimlik Numarası bulunan geçerli resmî belge 15;
- Online ön başvuru sonucunda alınan KEP hesabı ön başvuru numarası 15;
- Vekalet ile yapılan başvurularda vekaletname ve vekilin kimlik belgesi 5.
Tüzel kişiler için ek belgeler gerekebilir 1.
PTT KEP başvurusu sırasında elektronik imzaya sahip olmak gerekir, yoksa ön başvuru yapıp e-imza aldıktan sonra süreci tamamlamak mümkündür 5.
PTT KEP adresi almak için çağrı merkezi numarası: 444 1 788 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: