Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT kayıtlı e-posta (KEP) kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Ön başvuru: PTT KEP Online sayfasına girilerek TC kimlik numarası ve güvenlik kodu ile giriş yapılır 3. Ön başvuru için gerçek kişi, tüzel kişi, kamu kurumu veya diğer tüzel kişi seçeneklerinden biri seçilir 3.
- Bilgilerin girilmesi: Yetkili kişi, adres, iletişim bilgileri girilir ve KEP hesap adresi belirlenir 3.
- Paket seçimi: Kullanım şekli ve ek hizmetler seçilir 3.
- Belgelerin hazırlanması: Ön başvuru işlemi tamamlandıktan sonra gerekli belgeler temin edilir 3.
- Hesap alımı: Belgeler ile en yakın PTT şubesine gidilerek KEP hesabı alınır 3.
KEP hesabı kullanım ücreti, seçilen paket, posta kutusu alanı ve ek hizmetlere göre değişiklik gösterir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: