Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT KEP e-imza görmüyorsa aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İnternet tarayıcı geçmişini temizlemek ve sayfayı yenilemek: CTRL + F5 tuşlarına aynı anda basılarak KEP sisteminin yüklenmesi beklenebilir 3.
- E-imza sürücülerini kontrol etmek: E-imza hizmetinin alındığı sağlayıcıdan, işletim sistemine uygun sürücülerin yüklenmesi gerekebilir 3.
- Java sürümünü kontrol etmek: Java sürümünün güncel olması ve "Direct Connection" seçeneğinin etkin olması önemlidir 3.
- Java log kayıtlarını incelemek: Karşılaşılan hata sonrası Java Console logları kopyalanarak kep.destek@ptt.gov.tr adresine gönderilebilir 3.
Bu adımlar sorunu çözmezse, 444 1 788 numaralı PTT Çağrı Merkezi'nden destek alınabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: