Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pre-roll reklam, video içeriğinin başlamasından hemen önce gösterilen kısa bir reklam türüdür 23. İşte çalışma prensibi:
- Yerleştirme: Reklamlar, streaming hizmetleri, video-sharing web siteleri veya sosyal medya platformları gibi dijital platformlarda yerleştirilir 13.
- Reklam Formatı: Genellikle birkaç saniye ile bir dakika arasında süren video reklamlarıdır 13.
- İzleyici Etkileşimi: Kullanıcı videoyu başlattığında, reklam bir ad server'dan alınarak cihaza teslim edilir ve ardından oynatılır 1.
- Hedefleme: Reklamverenler, demografik bilgiler, ilgi alanları veya kullanıcı davranışları gibi çeşitli kriterlere göre hedefleme yapar 13.
- Performans Ölçümü: Reklamverenler, kampanyanın etkinliğini değerlendirmek için görüntüleme, tıklama oranı, tamamlanma oranı ve etkileşim gibi metrikleri izler 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: