Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pre-roll (ön roll) reklamları, video içeriğinin başlangıcından önce gösterilen video reklamlarıdır ve çeşitli dijital platformlarda kullanılır 12.
Pre-roll reklamlarının faydaları:
- Hedef kitle odaklı: Demografi, ilgi alanları ve kullanıcı davranışları gibi kriterlere göre hedeflenmiş mesajlar sunar 13.
- Yüksek marka hatırlanabilirliği: İzleyiciler, pre-roll reklamlarındaki marka ve mesajlaşmayı daha iyi hatırlar 23.
- Daha az kesintiye neden olma: İzleyiciler, içeriğe odaklanırken reklamları daha az rahatsız edici bulur 2.
- Daha yüksek etkileşim: Kullanıcıların reklamla etkileşime geçme, örneğin linke tıklama veya ürünü paylaşma olasılığı daha yüksektir 3.
Pre-roll reklamları, içerik yayıncıları ve reklamverenler için gelir elde etme ve potansiyel müşterilere ulaşma imkanı sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: