Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Power BI'da harita oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Veri ekleme 1. Power BI'da harita oluşturmak için konum verilerini içeren bir sütun gereklidir 12. Bu sütun, "data category" olarak doğru şekilde ayarlanmalıdır 2.
- Görselleştirme ekleme 1. "Görselleştirmeler" bölmesinden "Map" (harita) veya "Filled Map" (kartogram) gibi bir harita görseli seçilir 13.
- Konum belirleme 13. Konum belirten sütun, "Location" kutusuna sürüklenir 13. Bu alan, ülkeler, eyaletler, ilçeler, şehirler veya posta kodları gibi geçerli bir konum tipi içermelidir 13.
- Görselleştirme özelleştirme 13. Harita, "Biçim" alanından veri rengi, baloncuklar, harita stilleri ve sıcaklık haritası gibi özelliklerle özelleştirilebilir 3.
Ek harita türleri:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: