Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Papara hesap doğrulamanın gerçekleşmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Kimlik bilgilerindeki uyuşmazlıklar 35. Papara hesabınızdaki kişisel bilgiler ile kimlik belgenizdeki bilgilerin tam olarak eşleşmesi gerekir 5.
- Banka hesap bilgilerinin güncel olmaması 3.
- NFC desteği eksikliği 15. Yeni kimlik kartıyla doğrulama yaparken NFC destekli bir telefona sahip olmak gerekir 5.
- Teknik altyapı sorunları 35.
- Uygulama veya tarayıcı sorunları 5. Kullanılan mobil uygulamanın veya web tarayıcısının güncel olmaması sorunlara neden olabilir 5.
Bu tür durumlarda, Papara müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek en doğru çözüm olacaktır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: