Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta PDF dosyalarını görüntülemek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Varsayılan Programı Kontrol Etmek: PDF dosyaları için varsayılan programın doğru ayarlandığından emin olun 1. Bunun için "Ayarlar" menüsünden "Varsayılan Uygulamalar"ı seçip PDF dosyaları için Adobe Reader'ı varsayılan program olarak ayarlayın 1.
- Outlook'un Güven Ayarlarını Kontrol Etmek: PDF dosyasının engellenip engellenmediğini kontrol etmek için Outlook'un "Güven Merkezi" ayarlarını açın, "Dosya Engelleme Ayarları" sekmesine gidin ve PDF'nin yanındaki kutucuğun işaretli olmadığından emin olun 1.
- Antivirüs Ayarlarını İncelemek: Antivirüs programının PDF dosyalarını engelleyip engellemediğini kontrol edin 14. Gerekirse antivirüs programını geçici olarak devre dışı bırakın 4.
- PDF Okuyucu Kullanmak: PDF dosyalarını doğrudan Outlook'ta açmak yerine, dosyayı indirip Adobe Reader veya başka bir PDF okuyucu ile açmayı deneyin 13.
- Outlook Eklentisi Yüklemek: Microsoft Outlook için Acrobat eklentisini yükleyerek PDF dosyalarını e-postalarda yönetebilir, dönüştürebilir ve düzenleyebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: