Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta kişi grubu oluşturmak için şu adımlar izlenir:
- Gezinti çubuğunda "Kişiler" veya "Kişiler" seçeneğine tıklayın 24.
- "Giriş" sekmesinde "Yeni Kişi Grubu"na tıklayın 14.
- "Kişi Grubu" penceresinde, "Ad" alanına grup için bir ad girin 24.
- "Üyeler" grubunda "Üye Ekle"ye tıklayın 24.
- Açılan listeden Outlook kişilerinden veya adres defterinden eklemek istediğiniz kişileri seçin 24.
- "Kaydet ve Kapat"a tıklayın 24.
Alternatif olarak, kişi grubu oluşturmak için şu adımlar da izlenebilir:
- "Yeni E-posta"ya tıklayın 2.
- "Kime..." alanında, kişi grubunun adını yazın 2.
- Outlook, Kişiler listenizden potansiyel eşleşmeleri gösterecektir 2.
- "Kaydet ve Kapat"a tıklayın 2.
Outlook'ta kişi gruplarını yönetmek için "Vidobu" gibi eğitim kaynaklarından da yararlanılabilir 5.
Bu adımlar, kullanılan Outlook sürümüne göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: