Buradasın
Outlookta kişiler nasıl gruplanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta kişileri gruplamak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Outlook'u açın ve sol alt köşedeki "Kişiler" simgesine tıklayın 13.
- Sol kenar çubuğunda, grubunuzu kaydetmek istediğiniz konumu seçin (örneğin, "Kişiler") 3.
- Outlook'un üst kısmındaki "Giriş" sekmesinde "Yeni Kişi Grubu"'nu seçin 13.
- Grup için bir ad girin 13.
- Üst kısımdaki "Üye Ekle"'ye tıklayın ve kişileri nereden alacağınızı seçin 3:
- Gruba eklemek istediğiniz kişileri seçin ve "Tamam"'a tıklayın 3. Birden fazla kişi seçmek için Ctrl tuşunu basılı tutarak tıklayabilirsiniz 3.
- Sağ üst köşedeki "Kaydet ve Kapat"'a tıklayın 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: