Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta dağıtım listesi (kişi grubu) oluşturmak için şu adımlar izlenebilir:
- Outlook'u açın ve sol panelde bulunan "İnsanlar" simgesine tıklayın 4.
- "Yeni Kişi Grubu" yazılı ok düğmesine tıklayın 4.
- Açılan menüden seçenekler listesinden "İletişim Grubu"'nu seçin 4.
- "Üye Ekle" butonunun yanındaki ok simgesine tıklayın 4.
- Açılan menüden "Outlook Kişileri", "Adres Defteri" veya "Yeni E-posta Kişisi"'nden birini seçin 4.
- Üyeler sekmesine gidin, ardından "İsim" kutusundan, iletişim veya dağıtım grubunuz için benzersiz bir isim yazın 4.
- Eklemek istediğiniz her bir iletişimi CTRL tuşunu basılı tutarak tıklayarak seçin 4.
- Klavye üzerindeki Enter tuşuna basın 4.
- Üyelerin eklenmesi işlemini tamamladığınızda "Kaydet ve Kapat" butonuna tıklayın 4.
Alternatif olarak, Kutools for Outlook kullanarak da dağıtım listesi oluşturulabilir 5.
Outlook'un web sürümü üzerinden dağıtım listesi oluşturmak için de benzer adımlar izlenir 4.
Outlook'un bir dağıtım grubunun en fazla 1.000 bireyden oluşmasına izin verdiği unutulmamalıdır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: