Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta otomatik toplantı ayarlamak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Outlook uygulamasını açın ve takvim simgesine tıklayın 12.
- Açılan ekranda "Yeni Teams Toplantısı" simgesine tıklayarak toplantı oluşturmaya başlayın 1.
- Toplantı bilgilerini göndermek istediğiniz kişileri seçin, zamanı ayarlayın ve "Gönder" butonuna basın 1.
- Toplantı otomatik olarak takviminize kaydedilecektir 1. Toplantı tarihi geldiğinde Outlook, toplantıya katılmanız için size bildirim gönderecektir 1.
- Gelen bildirime tıklayıp toplantıya katılım sağlayabilirsiniz 1.
Ayrıca, Outlook'ta toplantı ayarlamak için aşağıdaki yöntemleri de kullanabilirsiniz:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: