Buradasın
Outlook'ta otomatik cevap kuralı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta otomatik cevap kuralı oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Outlook programını açın 12.
- Sol üst köşedeki "Dosya" sekmesine tıklayın 25.
- "Bilgi" sekmesi altında "Otomatik yanıtlar" seçeneğini seçin 12.
- Açılan "İş Yeri Dışı Asistanı" menüsünde "Otomatik yanıt gönder" seçeneğini işaretleyin ve otomatik mesajın gönderileceği tarih-saat aralığını belirleyin 12.
- Göndermek istediğiniz metni düzenleyin 1.
- "Görevler" (rules) seçeneği ile dilerseniz belirli kişilere göre bu ayarları düzenleyin 1.
Bu ayarları yaptıktan sonra, size mail gönderen bütün kullanıcılara (özel bir görev belirlenmediyse) belirlediğiniz metin otomatik olarak gönderilecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: