• Buradasın

    Outlook kural oluşturma nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Outlook'ta kural oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
    1. "Dosya" menüsünden "Bilgi" sekmesine gidin ve "Kurallar ve Uyarılar" seçeneğini tıklayın 12.
    2. Ardından "Yeni Kural" butonuna basın 12.
    3. Kural türünü seçin: Sihirbaz size bir dizi kural şablonu sunar, ihtiyacınıza uygun bir şablon seçin veya "Boş bir kural oluştur" seçeneğini tercih edin 1.
    4. Koşulları belirleyin: E-postalarınızı hangi koşullara göre sıralamak istediğinizi belirleyin (örneğin, belirli bir göndericiden gelen e-postalar veya belirli bir kelimeyi konu satırında içeren e-postalar) 13.
    5. Eylemleri tanımlayın: Koşulları karşılayan e-postalar için hangi eylemlerin gerçekleştirileceğini seçin (e-postaları belirli bir klasöre taşıma, önem derecesini ayarlama veya belirli kişilere yönlendirme gibi) 13.
    6. İstisnaları ayarlayın: Belirli koşullar dışında tutulacak e-postalar için istisnalar tanımlayabilirsiniz 1.
    7. Kuralı isimlendirin ve uygulayın: Oluşturduğunuz kurala bir isim verin ve "Bitir" butonuna tıklayarak kuralları uygulayın 1.
    Bu şekilde, belirlediğiniz koşullara uygun e-postalar otomatik olarak tanımladığınız eylemleri gerçekleştirecektir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Outlook ile neler yapılabilir?
    Outlook ile aşağıdaki işlemler yapılabilir: 1. E-posta Yönetimi: Farklı e-posta hesaplarını tek bir platformda toplayarak gelen kutularını yönetme, e-postaları kategorilere ayırma ve filtreleme. 2. Takvim: Randevuları, toplantıları ve diğer etkinlikleri planlama, takvim paylaşma ve toplantı davetleri gönderme. 3. Görev Yönetimi: Yapılacaklar listesini organize etme, görevleri tarih ve öncelik seviyelerine göre düzenleme ve takip etme. 4. Kişiler: İletişim bilgilerini tek bir yerde toplama, kişi bilgilerini düzenleme ve grup e-postaları için dağıtım listeleri oluşturma. 5. Notlar: Hızlı notlar alma ve önemli bilgilerin kaydedilmesi. 6. Entegrasyon: Microsoft Office 365 ve diğer Microsoft hizmetleri ile entegrasyon, üçüncü parti uygulamalarla da entegrasyon. 7. Güvenlik: Spam filtreleme, kimlik avı koruması ve veri şifreleme gibi güvenlik önlemleri. Ayrıca, Outlook'un mobil uygulaması ile e-posta gönderme, takvim yönetimi ve diğer işlevleri dışarıda iken de gerçekleştirme imkanı vardır.
    Outlook ile neler yapılabilir?
    Outlook otomatik yanıt nasıl yapılır?
    Outlook'ta otomatik yanıt ayarlamak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Outlook uygulamasını açın ve Dosya sekmesine tıklayın. 2. Bilgi sekmesinin altında Otomatik Yanıtlar seçeneğine tıklayın. 3. Açılan pencerede "Otomatik yanıt gönder" seçeneğini işaretleyin ve otomatik mesajınızın atılmasını istediğiniz tarih-saat aralığını belirleyin. 4. Göndermek istediğiniz metni dilediğiniz gibi düzenleyin. 5. Görevler (rules) seçeneği ile dilerseniz belirli kişilere göre bu ayarlarınızı düzenleyin. 6. İşlemleri tamamladıktan sonra size mail gönderen bütün kullanıcılara (özel bir görev belirlenmediyse) belirlediğiniz metin otomatik olarak gönderilecektir. Bu özellik yalnızca birçok kuruluş tarafından kullanılan bir Exchange hesabı ile kullanılabilir.
    Outlook otomatik yanıt nasıl yapılır?
    Outlook kural oluşturma nasıl iptal edilir?
    Outlook'ta oluşturulan bir kuralı iptal etmek için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Outlook'u başlatın ve ana sayfada "Taşıma" grubunda "Kurallar"ı tıklayın. 2. Açılan menüden "Kuralları ve Uyarıları Yönet" seçeneğini seçin. 3. "Kurallar ve Uyarılar" iletişim kutusu açılacaktır. Ayrıca, sağ üst menüde bulunan "Şart" resmine basıp "Posta" > "Otomatik İşleme" > "Gelen Kutusu" ve "Süpürme" adımlarını takip ederek de kuralları iptal edebilirsiniz.
    Outlook kural oluşturma nasıl iptal edilir?