Microsoft Word'de otomatik metin oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Otomatik metin olarak kullanmak istediğiniz içeriği seçin. 2. "Ekle" sekmesini seçin. 3. Metin grubunda "Hızlı Parçalar"ı seçin. 4. Açılan menüden "Otomatik Metin"i seçin. 5. Alt menüden "Seçimi Otomatik Metin Galerisine Kaydet" seçeneğini seçin. 6. "Yeni Yapı Taşı Oluştur" iletişim kutusuna bir ad girin. 7. Kategori menüsündeki varsayılan "Genel" seçeneği çoğu kullanıcı için uygun olacaktır. 8. (İsteğe bağlı) Otomatik metin bloğunun açıklamasını ekleyin. 9. "Yerleşim" menüsünden bir ekleme yöntemi seçin: "Yalnızca İçeriği Ekle", otomatik metni imlecinizi belgede yerleştirdiğiniz yere ekler; "İçeriği Kendi Paragrafına Ekle", otomatik metni yeni bir paragrafa ekler; "İçeriği Kendi Sayfasına Ekle", otomatik metni yeni bir sayfaya ekler. 10. "Tamam" düğmesini seçin. Artık otomatik metin, gelecekteki belgelerde kullanılabilir olmalıdır.