Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Word'de otomatik metin oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Otomatik metin olarak kullanmak istediğiniz içeriği seçin 2.
- "Ekle" sekmesini seçin 24.
- Metin grubunda "Hızlı Parçalar"ı seçin 24.
- Açılan menüden "Otomatik Metin"i seçin 24.
- Alt menüden "Seçimi Otomatik Metin Galerisine Kaydet" seçeneğini seçin 2.
- "Yeni Yapı Taşı Oluştur" iletişim kutusuna bir ad girin 24.
- Kategori menüsündeki varsayılan "Genel" seçeneği çoğu kullanıcı için uygun olacaktır 2. Farklı türde otomatik metin blokları oluşturacaksanız, "Yeni Kategori Oluştur" seçeneğini seçip yeni kategorinize bir ad verebilirsiniz 2.
- (İsteğe bağlı) Otomatik metin bloğunun açıklamasını ekleyin 2.
- "Yerleşim" menüsünden bir ekleme yöntemi seçin:
- "Yalnızca İçeriği Ekle", otomatik metni imlecinizi belgede yerleştirdiğiniz yere ekler 2;
- "İçeriği Kendi Paragrafına Ekle", otomatik metni yeni bir paragrafa ekler 2;
- "İçeriği Kendi Sayfasına Ekle", otomatik metni yeni bir sayfaya ekler 2.
Artık otomatik metin, gelecekteki belgelerde kullanılabilir olmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: