Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otopilot ayarının hangi pozisyonda olması gerektiği, kullanım koşullarına ve kişisel tercihlere bağlıdır.
Bazı otopilot ayarları ve önerilen kullanım pozisyonları:
- Sapma (yaw) kontrolü: İyi havalarda en doğru rota takibi için "2" pozisyonunda olmalıdır 2. Uygun olmayan koşullar altında bu ayar daha yüksek bir pozisyona getirilebilir 2.
- Karşı dümen kontrolü: Geminin dönme hızının düzenlenmesi için kullanılır, en fazla etki 8. pozisyonda elde edilir 2.
Elektrikli araçlarda otopilot ayarları:
- Otopilot etkinleştirmesi: "Tek çekme" ayarında, Otomatik Direksiyon ve Trafiğe Duyarlı Hız Sabitleme, vites kolu bir kez aşağı çekildiğinde etkinleştirilir 1. "Çift çekme" ayarında ise Otomatik Direksiyon için vites kolu arka arkaya iki kez aşağı çekilmelidir 1.
- Hız ayarı: Otopilot, algılanan mevcut hız sınırında veya mevcut sürüş hızında etkinleştirilebilir 1.
Otopilot ayarları, seyir şartlarına göre optimize edilmelidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: