Google Drive ortak erişim nasıl yapılır?
Google Drive'da ortak erişim sağlamak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Ortak Drive Oluşturma: drive.google.com adresine gidin, soldaki menüden "Ortak Drive'lar" seçeneğine tıklayın, "Yeni"yi seçip ortak Drive'a bir ad girin ve "Oluştur" butonuna tıklayın. 2. Üye Ekleme: Aynı sayfada sol sütundaki ortak Drive'lardan birini çift tıklayın, üst kısımda "Üyeleri yönet" seçeneğine tıklayın, e-posta adresini veya Google Grubu'nu ekleyip yeni üyelerin rolünü seçin. 3. Erişim Düzeyini Ayarlama: Ortak Drive içindeki klasör ve dosyalara erişim düzeylerini "Yönetici", "İçerik yöneticisi", "Katkıda bulunan", "Yorumcu" veya "Görüntüleyen" olarak belirleyebilirsiniz. Harici Kullanıcı Ekleme: Kuruluşunuz izin veriyorsa, bir Google hesabıyla ilişkili e-posta adresi olan harici kullanıcıları da ortak Drive'a ekleyebilirsiniz.
Google Drive ortak erişim nasıl yapılır?