Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Drive'a kullanıcı eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- drive.google.com adresine gidin 14.
- Soldaki “Ortak Drive'lar” öğesini tıklayın 1.
- Sol üstteki “Yeni”yi tıklayın 1.
- Ortak Drive için bir ad girin 1.
- Oluştur'u tıklayın 1.
Yeni bir üye eklemek için:
- drive.google.com adresine gidin 1.
- Sol sütunda, Ortak Drive'lar seçeneğini belirleyip ortak Drive'larınızdan birini çift tıklayın 1.
- Üst tarafta, “Üyeleri yönet”i tıklayın 1.
- Ad, e-posta adresi veya Google Grubu ekleyin 1.
- Varsayılan olarak, yeni üyeler içerik yöneticisi olur 1.
- Yeni üyenin rolünü değiştirmek için açılır listeden rol seçin 1.
- Yeni üyelere erişim izinlerini bildirme konusunda seçim yapmak için “Kullanıcıları bilgilendir”i tıklayın 1.
- Gönder'i tıklayın 1.
Ortak Drive'a üye ekleme yetkisi, yönetici pozisyonundaki kullanıcılara aittir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: