• Buradasın

    OpenMeter nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    OpenMeter kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. API veya Portal Erişimi:
      • API erişimi için, OpenMeter Cloud'un
        baseUrl
        ve
        apiKey
        bilgilerini yapılandırmak gereklidir 1.
      • Portal erişimi için, bir portal token'ı kullanmak gerekmektedir 1.
    2. SDK Kurulumu:
      • OpenMeter SDK'sını kurmak için
        npm install --save @openmeter/sdk
        komutu kullanılır 1.
    3. Meter Oluşturma ve Olay Gönderme:
      • OpenMeter SDK'sı ile bir meter oluşturulmalı ve bu metere uygun olaylar gönderilmelidir 4. Örneğin, AI token kullanımını ölçmek için:
      await openmeter.meters.create({ slug: 'tokens_total', description: 'Total number of tokens', eventType: 'prompt', aggregation: 'SUM', valueProperty: '$.tokens', groupBy: { model: '$.model', provider: '$.provider', type: '$.type' }, }); await openmeter.events.ingest({ type: 'prompt', subject: 'my-user-id', data: { tokens: 123456, model: 'gpt4', provider: 'openai' }, }); ``` [4](https://openmeter.io/docs/metering/quickstart).
    OpenMeter, ayrıca React SDK ve kullanıcı arayüzleri için bileşenler de sunmaktadır 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Open ölçüm nedir?

    Open Measurement, reklam performans ölçümlerini standartlaştırmak ve basitleştirmek amacıyla IAB Tech Lab tarafından geliştirilen bir yazılım geliştirme kitidir (SDK). Open Measurement SDK'nın temel işlevleri: - Reklam verilerinin toplanması: Ad boyutları, ekranda konum, görüntülenebilir süre gibi çeşitli metriklerin toplanması ve kodlanması. - Verilerin gönderilmesi: Toplanan verilerin, OMID (Open Measurement Interface Definition) spesifikasyonuna göre, ölçüm sağlayıcılarına iletilmesi. - Uyumluluk ve sertifikasyon: Yayıncıların, birden fazla SDK desteği ve sertifikasyon gereksiniminden kurtulmalarını sağlayarak, uygulama performansını stabil hale getirme. Desteklenen reklam formatları: Display (yerel ve HTML bannerları) ve video (HTML5 video, in-app oyuncu reklamları).