Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Okta ve Arçelik arasındaki ilişki, Arçelik'in kimlik ve erişim yönetimi (IAM) ihtiyaçlarını karşılamak için Okta'yı kullanmasından kaynaklanmaktadır 1.
Arçelik, 2017 yılında müşteri deneyimini iyileştirmek amacıyla dijitalleşme stratejisi uygulamaya başladı ve bu kapsamda, farklı müşteri kanallarını tek bir platformda birleştirdi 1. Bu süreçte, Okta'yı seçerek, bulut uygulamalarına geçişini kolaylaştıran, esnek, istikrarlı ve güvenli bir IAM çözümü elde etti 1.
Bugün, Okta, Arçelik'in şifre yönetimi iş akışını, ilk kayıttan sıfırlamaya kadar tüm süreçlerle birlikte yürütmektedir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: