Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Office 365'e 3 kullanıcı eklemek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Microsoft 365 Yönetim Merkezi'nde oturum açın 12.
- Sol menüden "Kullanıcılar" > "Etkin Kullanıcılar" seçeneğini tıklayın 12.
- "Birden Çok Kullanıcı Ekle" seçeneğini seçin 12.
- CSV dosyası ile yükleme için:
- "Kullanıcı Bilgilerini İçeren CSV'yi Yüklemek İster miyim?" seçeneğini işaretleyin ve örnek bir CSV dosyası indirin 12.
- Elektronik tablonuzu Excel gibi bir programda açın ve örnek verilerle aynı sütun başlıklarını (Kullanıcı Adı, Ad vb.) ekleyin 1.
- Elektronik tablonuza kullanıcı adı ve görünen ad bilgilerini girin 1.
- Dosya yolunu kutuya girin veya "Gözat"ı seçip CSV dosyasının konumuna gidin ve "Doğrula"yı tıklayın 1.
- "Kullanıcı Seçeneklerini Ayarla" iletişim kutusunda oturum açma durumunu ayarlayın ve tüm kullanıcılara atanacak ürün lisansını seçin 1.
- "Sonucu Görüntüle" iletişim kutusunda sonuçları kendinize veya başka kullanıcılara gönderin (parolalar düz metin şeklinde olur) 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: