Buradasın
Netspeede şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Netspeed'e şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri: 0850 800 5 800 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz 23.
- E-posta: Şikayetinizi musterihizmetleri@netspeed.com.tr adresine yazılı olarak gönderebilirsiniz 3.
- Genel Müdürlük Adresi: Saraylar Mah. 464. Sokak No:1 Durmuş Ali Çoban İş Merkezi Kat:3 No:9 20010 Merkezefendi/Denizli adresine posta yoluyla şikayet dilekçesi gönderebilirsiniz 23.
Ayrıca, şikayetlerinizi Şikayetvar gibi platformlardan da paylaşabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: