Buradasın
Musteri paneli ne işe yarar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri paneli, müşterilerin hizmetlerine erişip yönetebilecekleri, fatura ve ödeme gibi işlemleri gerçekleştirebilecekleri bir otomasyon sistemidir 1.
Müşteri panelinin bazı işlevleri:
- Sipariş oluşturma ve yönetme 1.
- Teknik ve satış ekibiyle iletişim kurma 1.
- Ürün ve hizmet geçmişini görüntüleme 3.
- Teklif alma ve anlaşma süreçlerini takip etme 3.
- Belgelere erişim sağlama 3.
- Gizli verilerin güvenliğini koruma 4.
Müşteri panelleri, müşteri memnuniyetini artırarak ve iş süreçlerini daha verimli hale getirerek işletmelere fayda sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: