Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Meta hatalarının birkaç yaygın nedeni:
- Yanlış hedef kitle seçimi 1. Reklamın yanlış kişilere gösterilmesi, düşük etkileşim ve yüksek maliyete yol açar 1.
- Bütçe yönetimi hataları 1. Çok düşük veya çok yüksek bütçe kullanımı, reklam bütçesinin etkisiz harcanmasına neden olur 1.
- Reklam metni problemleri 1. Net olmayan veya kullanıcıyı ikna etmeyen reklam metinleri, düşük tıklanma oranına yol açar 1.
- Görsel seçiminde yanlışlar 1. Düşük kaliteli veya alakasız görseller, reklamın gözden kaçmasına neden olur 1.
- Meta reklam ilkelerine uymama 3. Geçmişte yayınlanan uygunsuz reklamlar veya politikalara aykırı ürün tanıtımları, reklam yayınlama kısıtlamasına neden olabilir 3.
Ayrıca, Meta Pikseli kurulumunda para birimi veya değer parametrelerinin eksik ya da hatalı olması gibi teknik hatalar da meta hatalarına yol açabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: