Buradasın
Memnuniyetleri paylaştığım kanalım nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Memnuniyetleri paylaştığınız kanal, müşteri memnuniyeti anketleri olabilir 24. Bu anketler, çeşitli platformlarda gerçekleştirilebilir:
- E-posta: Kişiselleştirilmiş ve hedeflenmiş mesajlar göndermek için kullanılır 1.
- Sosyal medya: Instagram, Twitter, TikTok ve LinkedIn gibi platformlar üzerinden müşterilerle bağlantı kurmak ve geri bildirim toplamak için idealdir 14.
- Web sitesi: Müşterilerin ürün veya hizmetlerle ilgili deneyimlerini paylaşabilecekleri bir alan sağlar 5.
- Mobil uygulama: Müşterilere öneriler sunmak, siparişleri takip etmek ve ödüller vermek için kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: