Buradasın
Memnuniyet paylaşımı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyetini paylaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Teşekkür mesajları: "Bizi tercih ettiğiniz için teşekkürler." gibi mesajlarla müşteri deneyimi olumlu yönde etkilenebilir 3.
- Dönüt talebi: "Görüşlerinizi bizimle paylaşmanızdan mutluluk duyarız." gibi mesajlarla müşterilerden geri bildirim istenebilir 3.
- Anketler: Müşteri desteği veya hizmet sonrası kaliteyi ölçmek için anketler sunulabilir 34.
- Bilgilendirme mesajları: İşletmenin faaliyetleri hakkında bilgi vermek için toplu veya kişiselleştirilmiş mesajlar gönderilebilir 3.
Müşteri memnuniyetini paylaşırken dikkat edilmesi gerekenler:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: