Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MarTech (Pazarlama Teknolojisi), pazarlamacıların pazarlama faaliyetlerini optimize etmek, planlamak, yürütmek, ölçmek ve diğer taktikleri gerçekleştirmek için kullandıkları yazılım ve araçları ifade eder 125.
MarTech'in bazı işlevleri:
- Veri analizi ve yönetimi 3. Müşteri davranışlarını ve piyasa dinamiklerini analiz ederek veriye dayalı kararlar almayı sağlar 3.
- Kişiselleştirilmiş pazarlama 3. Hedef kitlelere kişiselleştirilmiş mesajlar iletmeyi mümkün kılar 3.
- Otomasyon 4. Tekrarlayan ve zaman alıcı görevleri otomatikleştirerek iş yükünü hafifletir 4.
- Entegrasyon 5. CRM sistemleri, e-posta pazarlama platformları ve veri analitiği gibi farklı araçları bir araya getirir 5.
- B2B ve B2C ilişkileri 5. Şirketlerin diğer işletmeler ve müşterilerle daha iyi iletişim kurmasını ve iş birliği yapmasını sağlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: