Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mac'te Office 365 ile düzenleme yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Office 365'i açın: Tarayıcıda Office 365 oturum açma sayfasına gidin ve hesabınıza giriş yapın 1.
- Uygulamaları seçin: Finder'da "Cihazlar" altında Mac platformunuzu seçin ve "Uygulamalar"a gidin 1. Ardından, Command tuşunu basılı tutarak MS Office uygulamalarını seçin ve "Çöp Kutusuna Taşı" seçeneğini kullanarak bunları silin 1.
- Yeniden yükleyin: MS Office paketini yeniden yükleyin ve etkinleştirin 1.
- Entegrasyon sağlayın: Office 365'i, Mac'in yerel uygulamalarıyla entegre edin 2. Bu, dosyaların formatını ve işlevselliğini koruyarak, Windows ve Office 365 kullanan meslektaşlarla işbirliği yapmayı sağlar 2.
- Belgeleri kaydedin: Dosyalarınızı yerel sürücüye veya Microsoft'un bulut depolama hizmeti olan OneDrive'a kaydedebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: