Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Microsoft Office'i Mac'e kurmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Office.com/setup adresine gidin ve var olan veya yeni bir Microsoft hesabıyla oturum açın 1.
- Ürün anahtarınızı girin 1. Eğer bir Microsoft 365 aboneliğiniz varsa, süresi dolan sürümünüzün aboneliğiyle daha önce ilişkilendirdiğiniz Microsoft hesabını kullanmanız gerekir 1.
- Kurulum dosyasını indirin 1. İndirme tamamlandıktan sonra, Finder’ı açın, İndirmeler’e gidin ve Microsoft Office installer.pkg dosyasına çift tıklayın 1.
- Yükleme işlemini başlatın 1. İlk yükleme ekranında, yükleme işlemini başlatmak için “Devam Et”e tıklayın 1.
- Lisans sözleşmesini kabul edin 1. Yazılım lisans sözleşmesinin koşullarını kabul etmek için “Kabul Et”i seçin 1.
- Yükleme türünü seçin 1. “Nasıl yüklemek istediğinizi seçin” ekranında uygun seçeneği belirleyin ve “Devam”a tıklayın 1.
- Disk alanını ve yükleme konumunu ayarlayın 1. Gereksinimleri gözden geçirin veya yükleme konumunuzu değiştirin ve ardından “Yükle”ye tıklayın 1.
- Parolaları girin 1. İstenirse, Mac oturum açma parolanızı ve yönetici parolanızı girin 1.
- Kurulumu tamamlayın 1. Yükleme tamamlandığında “Kapat”a tıklayın 1.
Alternatif olarak, üçüncü taraf web sitelerinden Microsoft Office 2019 da indirilebilir 2. Ancak, bu yöntem virüs veya kötü amaçlı yazılım riski taşıyabilir 2.
Kurulum sırasında sorun yaşanması durumunda, Microsoft'un destek sayfasındaki "Office Mac'i yükleyemediğinizde ya da etkinleştiremediğinizde denemeniz gerekenler" bölümüne başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: