Buradasın
Apple Mac Office 365 nasıl yüklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apple Mac'e Office 365 yüklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Office.com/setup adresine gidin ve var olan veya yeni bir Microsoft hesabıyla oturum açın 1.
- Ürün anahtarınızı girin 1. Bu, Microsoft hesabınıza Microsoft 365 veya Office lisansınızı ekler ve bunu ürün anahtarı başına yalnızca bir kez yapmanız gerekir 1.
- İndirmeyi başlatın 1. İndirme tamamlandığında Finder’ı açın, İndirmeler’e gidin ve Microsoft Office installer.pkg dosyasına (dosya adında küçük farklılıklar olabilir) çift tıklayın 1.
- Yükleme işlemini başlatın 1. İlk yükleme ekranında, yükleme işlemini başlatmak için “Devam Et”e tıklayın 1.
- Lisans sözleşmesini kabul edin 1. Yazılım lisans sözleşmesinin koşullarını kabul etmek için “Kabul Et”i seçin 1.
- Yükleme türünü seçin 1. Microsoft 365'i nasıl yüklemek istediğinizi seçip “Devam”a tıklayın 1.
- Disk alanı gereksinimlerini gözden geçirin veya yükleme konumunuzu değiştirin 1. Ardından “Yükle”ye tıklayın 1.
- Parolanızı girin 1. İstenirse, Mac oturum açma parolanızı girin ve sonra “Yazılımı Yükle”ye tıklayın 1.
- Yönetici parolanızı girin 1. Yazılım yüklenmeye başlar 1.
- Yükleme işlemini tamamlayın 1. Yükleme tamamlandığında “Kapat”a tıklayın 1.
Mac için Office 365'in yüklenebilmesi için MacOS 10.10 veya daha yeni bir sürümün yüklü olması gerekmektedir 5.
Daha fazla bilgi ve destek için Microsoft'un resmi destek sayfalarına başvurulabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: