Buradasın
Lucada toplu dönem aktardım neden görünmüyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Luca'da toplu dönem aktarma işleminin görünmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Yetersiz izinler 3. Yönetici-Diğer işlemler-Dönem aktar ekranından aktarma işlemi yapabilmek için, öncelikle ilgili müşterinin 2021 yılını Yönetici-Bakım-Dönem geri dönme ekranından geri almak gerekebilir 3.
- CTRL+ALT+X tuşlarına basılmaması 3. Aktar butonu pasif görünüyorsa, bu tuşlara birlikte basılması gerekebilir 3.
- Hesap planı uyumsuzluğu 5. Dönem aktarma işlemi sırasında hesap planı arasında uyumsuzluk uyarısı alınabilir 5. Bu durumda, önce alt hesap aktarımını yapıp tekrar deneyebilirsiniz 5.
Bu adımlar sorunu çözmezse, aktarim@luca.com.tr adresine e-posta göndererek destek alabilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: