Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn'de yöneticilik onayı almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Profilin Tamamlanması: Profilinizin tüm alanlarının dolu ve güncel olması önemlidir 1.
- Bağlantıların Eklenmesi: En az bir birinci derece bağlantınızın olması gerekmektedir 4.
- Şirket Sayfası Oluşturma: Şirket adına ait bir LinkedIn sayfası oluşturmalı ve bu sayfada yönetici rolünü üstlenmelisiniz 45.
Yöneticilik onayı almak için ayrıca:
- Yönetici Görünümüne Geçiş: Sayfanızın yönetici görünümüne giderek "Yönetici Araçları" bölümünden "Yöneticileri Yönet" seçeneğini tıklayın 5.
- Yeni Yönetici Ekleme: "Yönetici Ekle" düğmesine tıklayın, eklemek istediğiniz üyenin adını arayın ve gerekli yönetici rolünü seçin 5.
- Onaylama: Değişiklikleri kaydedin ve onay sürecini tamamlayın 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: