Buradasın
LinkedIn sayfa oluşturma nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
LinkedIn sayfa oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Hesap oluşturma: LinkedIn'de bir şirket sayfası oluşturmak için öncelikle kişisel bir profilin olması gerekir 12.
- Onaylama: Profilin minimum 7 günlük olması ve profil gücünün yıldız veya ortalama ifadesiyle gösterilmesi gerekir 2.
- Bağlantılar: Profilde birden fazla bağlantı bulunmalıdır 2.
- Şirket çalışanı: Şirkette mevcut bir çalışanın olması ve kişinin kendi pozisyonunu deneyim bölümünde belirtmesi gerekir 2.
- Onaylı e-posta: Şirkete ait e-posta alan adının, şirketin kimliğine ait olduğu bir e-posta adresi onaylanmalıdır 2.
Sayfa oluşturma adımları:
- Ana sayfa: Ana sayfada üst kısımda bulunan “İlgi Alanları” kısmına gelin ve “Şirketler” butonunu seçin 2.
- Şirket sayfası oluşturma: Sağ bölümde “Şirket Sayfası Oluştur” sekmesine gidin ve “Oluştur” seçeneğini tıklayın 2.
- Şirket bilgileri: Şirketinizin resmi adını ve iş e-posta adresini girin, ardından şirket bilgilerini doldurun 2.
- Doğrulama: Girilen e-posta adresi onaylanmamışsa, adrese gelen doğrulama mailiyle hesabı onaylayın 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: